Vam descartar la idea de l'ou ja que era un procés d'observació lent, complicat de mantenir i molt delicat. També vam descartar la idea de la mantis religiosa perquè era difícil d'aconseguir. Per tant, vam decidir dur a terme l'observació d'uns peixos, en concret, els guppys.
Però, perquè els guppys? Bé, vam escollir els guppys perquè els podíem aconseguir facilitats per una escola, els podiem mantenir i observar a la universitat ja que aquesta compta amb els materials necessaris per la seva cura.

No hay comentarios:
Publicar un comentario