viernes, 11 de octubre de 2013

Quin ésser viu observarem?

Quan ens van explicar aquest treball, vàrem anotar tres idees que ens cridaven l'atenció; observar un ou de gallina, una mantis religiosa o peixos. Un cop teníem les idees plantejades, vam investigar per tal de veure quins avantatges i inconvenients tenia cada ésser viu dels escollits.

Vam descartar la idea de l'ou ja que era un procés d'observació lent, complicat de mantenir i molt delicat. També vam descartar la idea de la mantis religiosa perquè era difícil d'aconseguir. Per tant, vam decidir dur a terme l'observació d'uns peixos, en concret, els guppys. 

Però, perquè els guppys? Bé, vam escollir els guppys perquè els podíem aconseguir facilitats per una escola, els podiem mantenir i observar a la universitat ja que aquesta compta amb els materials necessaris per la seva cura.



No hay comentarios:

Publicar un comentario