Mostrando entradas con la etiqueta Presentació. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Presentació. Mostrar todas las entradas

viernes, 11 de octubre de 2013

Qui som?

Benvinguts i benvingudes al nostre bloc!

Primer de tot, ens presentem; som un grup d'estudiants d'Educació primària de Blanquerna. El nostre grup està format per l'Elena Andreo, la Mireia Cañadell, la Marina García, la Maria Moré, la Miriam Rovira i la Cristina Serrano.

La raó per la qual hem obert aquest bloc és perquè hem de dur a terme un treball de ciències experimentals basat en l'observació d'un ésser viu. En aquesta web anirem anotant totes aquelles dades i informacions que ens semblin interessants i que haguem extret a partir de la nostra observació. Tot aquest projecte està orientat en l'àmbit educatiu i en el seu desenvolupament a l'aula.